5. Sınıf Kurumsal Deneme 1
- Ders:Tüm Dersler
- Ders:5. Sınıf
TÜRKÇE
Soru | Kazanım |
---|---|
1. Soru |
- Metinden hareketle söz varlığını geliştirmeye yönelik çözümleme yapabilme |
2. Soru |
- Metinde geçen anlamını bilmediği söz varlığı unsurlarının anlamını tahmin edebilme |
3. Soru |
- Metinden hareketle söz varlığını geliştirmeye yönelik çözümleme yapabilme |
4. Soru |
- Metnin yüzey anlamını belirleyebilme |
5. Soru |
- Metnin yüzey anlamını belirleyebilme |
6. Soru |
- Metnin yüzey anlamını belirleyebilme |
7. Soru |
- Metinden hareketle söz varlığını geliştirmeye yönelik çözümleme yapabilme |
8. Soru |
- Metnin yüzey anlamını belirleyebilme |
9. Soru |
- Metnin yüzey anlamını belirleyebilme |
10. Soru |
- Metnin yüzey anlamını belirleyebilme |
11. Soru |
- Metnin yüzey anlamını belirleyebilme |
12. Soru |
- Metnin yüzey anlamını belirleyebilme |
13. Soru |
- Yazım kuralları ve noktalama işaretlerini uygulayabilme. |
14. Soru |
- Metinden hareketle söz varlığını geliştirmeye yönelik çözümleme yapabilme |
15. Soru |
- Metinden hareketle söz varlığını geliştirmeye yönelik çözümleme yapabilme |
SOSYAL BİLGİLER
Soru | Kazanım |
---|---|
1. Soru |
- Dâhil olduğu gruplar ve bu gruplardaki rolleri arasındaki ilişkileri çözümleyebilme |
2. Soru |
- Dâhil olduğu gruplar ve bu gruplardaki rolleri arasındaki ilişkileri çözümleyebilme |
3. Soru |
- Dâhil olduğu gruplar ve bu gruplardaki rolleri arasındaki ilişkileri çözümleyebilme |
4. Soru |
- Dâhil olduğu gruplar ve bu gruplardaki rolleri arasındaki ilişkileri çözümleyebilme |
5. Soru |
- Kültürel özelliklere saygı duymanın birlikte yaşamaya etkisini yorumlayabilme |
6. Soru |
- Kültürel özelliklere saygı duymanın birlikte yaşamaya etkisini yorumlayabilme |
7. Soru |
- Kültürel özelliklere saygı duymanın birlikte yaşamaya etkisini yorumlayabilme |
8. Soru |
- Kültürel özelliklere saygı duymanın birlikte yaşamaya etkisini yorumlayabilme |
9. Soru |
- Toplumsal birliği sürdürmeye yönelik yardımlaşma ve dayanışma faaliyetlerine katkı sağlayabilme |
10. Soru |
- Toplumsal birliği sürdürmeye yönelik yardımlaşma ve dayanışma faaliyetlerine katkı sağlayabilme |
DİN KÜLTÜRÜ VE AHLAK BİLGİSİ
Soru | Kazanım |
---|---|
1. Soru |
- Evrendeki mükemmel düzene ilişkin tümevarıma dayalı akıl yürütebilme |
2. Soru |
- Evrendeki mükemmel düzene ilişkin tümevarıma dayalı akıl yürütebilme |
3. Soru |
- Evrendeki mükemmel düzene ilişkin tümevarıma dayalı akıl yürütebilme |
4. Soru |
- Evrendeki mükemmel düzene ilişkin tümevarıma dayalı akıl yürütebilme |
5. Soru |
- Evrendeki mükemmel düzene ilişkin tümevarıma dayalı akıl yürütebilme |
6. Soru |
- Evrendeki mükemmel düzene ilişkin tümevarıma dayalı akıl yürütebilme |
7. Soru |
- Evrendeki mükemmel düzene ilişkin tümevarıma dayalı akıl yürütebilme |
8. Soru |
- Evrendeki mükemmel düzene ilişkin tümevarıma dayalı akıl yürütebilme |
9. Soru |
- Evrendeki mükemmel düzene ilişkin tümevarıma dayalı akıl yürütebilme |
10. Soru |
- Evrendeki mükemmel düzene ilişkin tümevarıma dayalı akıl yürütebilme |
İNGİLİZCE
Soru | Kazanım |
---|---|
1. Soru |
- Students will be able to read and understand timetable for their lessons. |
2. Soru |
- Students will be able to understand simple personal information. |
3. Soru |
- Students will be able to state what activities they can and cannot do using basic sentence structures. |
4. Soru |
- Students will be able to state what activities they can and cannot do using basic sentence structures. |
5. Soru |
- Students will be able to describe their abilities and knowledge in specific areas such as geography. |
6. Soru |
- Students will be able to state what activities they can and cannot do using basic sentence structures. |
7. Soru |
- Students will be able to understand simple personal information. |
8. Soru |
- Students will be able to read and understand timetable for their lessons. |
9. Soru |
- Students will be able to talk about themselves, including their nationality, language skills, and other personal information. |
10. Soru |
- Students will be able to read and understand timetable for their lessons. |
MATEMATİK
Soru | Kazanım |
---|---|
1. Soru |
- Temel geometrik çizimlere dayalı deneyimlerini yansıtabilme |
2. Soru |
- Çokgenleri düzlemde ardışık olarak kesişen doğruların oluşturduğu kapalı şekiller olarak yorumlayabilme |
3. Soru |
- Düzlemde iki veya üç doğrunun birbirine göre durumuna bağlı olarak oluşabilecek açılara dair çıkarım yapabilme |
4. Soru |
- Düzlemde iki veya üç doğrunun birbirine göre durumuna bağlı olarak oluşabilecek açılara dair çıkarım yapabilme |
5. Soru |
- Temel geometrik çizimlere dayalı deneyimlerini yansıtabilme |
6. Soru |
- Temel geometrik çizimlere dayalı deneyimlerini yansıtabilme |
7. Soru |
- Temel geometrik çizimlere dayalı deneyimlerini yansıtabilme |
8. Soru |
- Düzlemde iki veya üç doğrunun birbirine göre durumuna bağlı olarak oluşabilecek açılara dair çıkarım yapabilme |
9. Soru |
- Temel geometrik çizimlere dayalı deneyimlerini yansıtabilme |
10. Soru |
- Düzlemde iki veya üç doğrunun birbirine göre durumuna bağlı olarak oluşabilecek açılara dair çıkarım yapabilme |
11. Soru |
- Matematiksel araç ve teknoloji yardımıyla düzlemde iki noktada kesişen çember çiftinin merkezleri ve kesişim noktalarından biri ile inşa edilen üçgenlerin
kenar özelliklerine yönelik muhakeme yapabilme |
12. Soru |
- Çokgenlerin özellikleri ile ilgili edindiği deneyimleri yansıtabilme |
13. Soru |
- Çokgenlerin özellikleri ile ilgili edindiği deneyimleri yansıtabilme |
14. Soru |
- Çokgenlerin özellikleri ile ilgili edindiği deneyimleri yansıtabilme |
15. Soru |
- Matematiksel araç ve teknoloji yardımıyla düzlemde iki noktada kesişen çember çiftinin merkezleri ve kesişim noktalarından biri ile inşa edilen üçgenlerin
kenar özelliklerine yönelik muhakeme yapabilme |
FEN BİLİMLERİ
Soru | Kazanım |
---|---|
1. Soru |
- Güneş’in yapısı ve dönme hareketi ile ilgili bilgileri toplayabilme |
2. Soru |
- Ay’ın özellikleri, dönme ve dolanma hareketleri ile ilgili bilimsel çıkarım
yapabilme |
3. Soru |
- Güneş’in yapısı ve dönme hareketi ile ilgili bilgileri toplayabilme |
4. Soru |
- Ay’ın özellikleri, dönme ve dolanma hareketleri ile ilgili bilimsel çıkarım
yapabilme |
5. Soru |
- Ay’ın özellikleri, dönme ve dolanma hareketleri ile ilgili bilimsel çıkarım
yapabilme |
6. Soru |
- Ay’ın özellikleri, dönme ve dolanma hareketleri ile ilgili bilimsel çıkarım
yapabilme |
7. Soru |
- Ay’ın özellikleri, dönme ve dolanma hareketleri ile ilgili bilimsel çıkarım
yapabilme |
8. Soru |
- Güneş’in yapısı ve dönme hareketi ile ilgili bilgileri toplayabilme |
9. Soru |
- Güneş’in yapısı ve dönme hareketi ile ilgili bilgileri toplayabilme |
10. Soru |
- Ay’ın özellikleri, dönme ve dolanma hareketleri ile ilgili bilimsel çıkarım
yapabilme |
11. Soru |
- Güneş’in yapısı ve dönme hareketi ile ilgili bilgileri toplayabilme |
12. Soru |
- Ay’ın özellikleri, dönme ve dolanma hareketleri ile ilgili bilimsel çıkarım
yapabilme |
13. Soru |
- Güneş, Dünya ve Ay’ın birbirlerine göre hareketlerini ve hacimsel büyüklüklerini
temsil eden bilimsel model oluşturabilme |
14. Soru |
- Güneş, Dünya ve Ay’ın birbirlerine göre hareketlerini ve hacimsel büyüklüklerini
temsil eden bilimsel model oluşturabilme |
15. Soru |
- Güneş’in yapısı ve dönme hareketi ile ilgili bilgileri toplayabilme |