5. Sınıf Kurumsal Deneme 1

  • Ders:Tüm Dersler
  • Ders:5. Sınıf

TÜRKÇE

Soru Kazanım
1. Soru - Metinden hareketle söz varlığını geliştirmeye yönelik çözümleme yapabilme
2. Soru - Metinde geçen anlamını bilmediği söz varlığı unsurlarının anlamını tahmin edebilme
3. Soru - Metinden hareketle söz varlığını geliştirmeye yönelik çözümleme yapabilme
4. Soru - Metnin yüzey anlamını belirleyebilme
5. Soru - Metnin yüzey anlamını belirleyebilme
6. Soru - Metnin yüzey anlamını belirleyebilme
7. Soru - Metinden hareketle söz varlığını geliştirmeye yönelik çözümleme yapabilme
8. Soru - Metnin yüzey anlamını belirleyebilme
9. Soru - Metnin yüzey anlamını belirleyebilme
10. Soru - Metnin yüzey anlamını belirleyebilme
11. Soru - Metnin yüzey anlamını belirleyebilme
12. Soru - Metnin yüzey anlamını belirleyebilme
13. Soru - Yazım kuralları ve noktalama işaretlerini uygulayabilme.
14. Soru - Metinden hareketle söz varlığını geliştirmeye yönelik çözümleme yapabilme
15. Soru - Metinden hareketle söz varlığını geliştirmeye yönelik çözümleme yapabilme

SOSYAL BİLGİLER

Soru Kazanım
1. Soru - Dâhil olduğu gruplar ve bu gruplardaki rolleri arasındaki ilişkileri çözümleyebilme
2. Soru - Dâhil olduğu gruplar ve bu gruplardaki rolleri arasındaki ilişkileri çözümleyebilme
3. Soru - Dâhil olduğu gruplar ve bu gruplardaki rolleri arasındaki ilişkileri çözümleyebilme
4. Soru - Dâhil olduğu gruplar ve bu gruplardaki rolleri arasındaki ilişkileri çözümleyebilme
5. Soru - Kültürel özelliklere saygı duymanın birlikte yaşamaya etkisini yorumlayabilme
6. Soru - Kültürel özelliklere saygı duymanın birlikte yaşamaya etkisini yorumlayabilme
7. Soru - Kültürel özelliklere saygı duymanın birlikte yaşamaya etkisini yorumlayabilme
8. Soru - Kültürel özelliklere saygı duymanın birlikte yaşamaya etkisini yorumlayabilme
9. Soru - Toplumsal birliği sürdürmeye yönelik yardımlaşma ve dayanışma faaliyetlerine katkı sağlayabilme
10. Soru - Toplumsal birliği sürdürmeye yönelik yardımlaşma ve dayanışma faaliyetlerine katkı sağlayabilme

DİN KÜLTÜRÜ VE AHLAK BİLGİSİ

Soru Kazanım
1. Soru - Evrendeki mükemmel düzene ilişkin tümevarıma dayalı akıl yürütebilme
2. Soru - Evrendeki mükemmel düzene ilişkin tümevarıma dayalı akıl yürütebilme
3. Soru - Evrendeki mükemmel düzene ilişkin tümevarıma dayalı akıl yürütebilme
4. Soru - Evrendeki mükemmel düzene ilişkin tümevarıma dayalı akıl yürütebilme
5. Soru - Evrendeki mükemmel düzene ilişkin tümevarıma dayalı akıl yürütebilme
6. Soru - Evrendeki mükemmel düzene ilişkin tümevarıma dayalı akıl yürütebilme
7. Soru - Evrendeki mükemmel düzene ilişkin tümevarıma dayalı akıl yürütebilme
8. Soru - Evrendeki mükemmel düzene ilişkin tümevarıma dayalı akıl yürütebilme
9. Soru - Evrendeki mükemmel düzene ilişkin tümevarıma dayalı akıl yürütebilme
10. Soru - Evrendeki mükemmel düzene ilişkin tümevarıma dayalı akıl yürütebilme

İNGİLİZCE

Soru Kazanım
1. Soru - Students will be able to read and understand timetable for their lessons.
2. Soru - Students will be able to understand simple personal information.
3. Soru - Students will be able to state what activities they can and cannot do using basic sentence structures.
4. Soru - Students will be able to state what activities they can and cannot do using basic sentence structures.
5. Soru - Students will be able to describe their abilities and knowledge in specific areas such as geography.
6. Soru - Students will be able to state what activities they can and cannot do using basic sentence structures.
7. Soru - Students will be able to understand simple personal information.
8. Soru - Students will be able to read and understand timetable for their lessons.
9. Soru - Students will be able to talk about themselves, including their nationality, language skills, and other personal information.
10. Soru - Students will be able to read and understand timetable for their lessons.

MATEMATİK

Soru Kazanım
1. Soru - Temel geometrik çizimlere dayalı deneyimlerini yansıtabilme
2. Soru - Çokgenleri düzlemde ardışık olarak kesişen doğruların oluşturduğu kapalı şekiller olarak yorumlayabilme
3. Soru - Düzlemde iki veya üç doğrunun birbirine göre durumuna bağlı olarak oluşabilecek açılara dair çıkarım yapabilme
4. Soru - Düzlemde iki veya üç doğrunun birbirine göre durumuna bağlı olarak oluşabilecek açılara dair çıkarım yapabilme
5. Soru - Temel geometrik çizimlere dayalı deneyimlerini yansıtabilme
6. Soru - Temel geometrik çizimlere dayalı deneyimlerini yansıtabilme
7. Soru - Temel geometrik çizimlere dayalı deneyimlerini yansıtabilme
8. Soru - Düzlemde iki veya üç doğrunun birbirine göre durumuna bağlı olarak oluşabilecek açılara dair çıkarım yapabilme
9. Soru - Temel geometrik çizimlere dayalı deneyimlerini yansıtabilme
10. Soru - Düzlemde iki veya üç doğrunun birbirine göre durumuna bağlı olarak oluşabilecek açılara dair çıkarım yapabilme
11. Soru - Matematiksel araç ve teknoloji yardımıyla düzlemde iki noktada kesişen çember çiftinin merkezleri ve kesişim noktalarından biri ile inşa edilen üçgenlerin kenar özelliklerine yönelik muhakeme yapabilme
12. Soru - Çokgenlerin özellikleri ile ilgili edindiği deneyimleri yansıtabilme
13. Soru - Çokgenlerin özellikleri ile ilgili edindiği deneyimleri yansıtabilme
14. Soru - Çokgenlerin özellikleri ile ilgili edindiği deneyimleri yansıtabilme
15. Soru - Matematiksel araç ve teknoloji yardımıyla düzlemde iki noktada kesişen çember çiftinin merkezleri ve kesişim noktalarından biri ile inşa edilen üçgenlerin kenar özelliklerine yönelik muhakeme yapabilme

FEN BİLİMLERİ

Soru Kazanım
1. Soru - Güneş’in yapısı ve dönme hareketi ile ilgili bilgileri toplayabilme
2. Soru - Ay’ın özellikleri, dönme ve dolanma hareketleri ile ilgili bilimsel çıkarım yapabilme
3. Soru - Güneş’in yapısı ve dönme hareketi ile ilgili bilgileri toplayabilme
4. Soru - Ay’ın özellikleri, dönme ve dolanma hareketleri ile ilgili bilimsel çıkarım yapabilme
5. Soru - Ay’ın özellikleri, dönme ve dolanma hareketleri ile ilgili bilimsel çıkarım yapabilme
6. Soru - Ay’ın özellikleri, dönme ve dolanma hareketleri ile ilgili bilimsel çıkarım yapabilme
7. Soru - Ay’ın özellikleri, dönme ve dolanma hareketleri ile ilgili bilimsel çıkarım yapabilme
8. Soru - Güneş’in yapısı ve dönme hareketi ile ilgili bilgileri toplayabilme
9. Soru - Güneş’in yapısı ve dönme hareketi ile ilgili bilgileri toplayabilme
10. Soru - Ay’ın özellikleri, dönme ve dolanma hareketleri ile ilgili bilimsel çıkarım yapabilme
11. Soru - Güneş’in yapısı ve dönme hareketi ile ilgili bilgileri toplayabilme
12. Soru - Ay’ın özellikleri, dönme ve dolanma hareketleri ile ilgili bilimsel çıkarım yapabilme
13. Soru - Güneş, Dünya ve Ay’ın birbirlerine göre hareketlerini ve hacimsel büyüklüklerini temsil eden bilimsel model oluşturabilme
14. Soru - Güneş, Dünya ve Ay’ın birbirlerine göre hareketlerini ve hacimsel büyüklüklerini temsil eden bilimsel model oluşturabilme
15. Soru - Güneş’in yapısı ve dönme hareketi ile ilgili bilgileri toplayabilme